Trötter.

Jag hade tänkt blogga om hur trött jag är ikväll. Men nu känner jag att jag är för trött för det.
 
 
Såhär ser det ut på vår gård nu. Förhoppningsvis resulterar det i en ny, magnifik lekplats mycket snart.
 
Nu blev jag lite piggare. Det blev jobba över idag, därav tröttheten. I kombination med lite svårigheter att vända tillbaka dygnet efter långledigt. 4,5 dagars ledigt kändes typ hur långt som helst så jag ser verkligen fram emot semestern. Jag tänker att den kommer känns som en evighet då jag som mest har 16 dagar i sträck. Lite bortskämd med röda dagar nu dock så det finns väl risk att dessa två veckor kommer kännas fasligt långa trots att de bara är vanliga arbetsveckor... Men det blir nog bra, med en socialsekreterares arbetsmängd så går ju tiden nästan fortare än man vill - en positiv aspekt av jobbet!
 
Nu blev jag jättetrött igen. Tack för mig!
 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback