Pepp!

Första helveckan på ett tag, den gick förvånansvärt snabbt men den var fruktansvärt påfrestande för min del. Men nu är det äntligen helg och jag njuter som bara den! Trodde dock att det skulle bli sådär snuskigt soligt som det var igår men det ser mörkt ut på den fronten... Perfekt springväder dock så jag tog mig en sväng imorse. Svängen bestod av 1,2 mil och det tog mig 1h 2min att ta mig runt vilket gav mig en snittid på 5:10/km. Kändes hur bra som helst! Har typ aldrig sprungit längre än en mil men nu hade jag tänkt ut en runda i huvudet och när jag insåg att det skulle gå lite över milen så körde jag bara på. Är riktigt nöjd med tiden och återhämtade mig förvånansvärt fort. Jag är fascinerad över hur lätt det ändå går med springningen nu trots mitt långa träningsuppehåll, känns riktigt skönt och motiverande! Knåpade ihop en ny, fräsch spellista till rundan idag också (minns knappt när jag lyssnade på musik medan jag sprang senast) och vem vet det kanske hjälpte.
 
 
 
En del av peppen!
 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback