Laddar inför...

Underbara helg, du är galet efterlängtad! K och jag har inlett helgledigheten med lite avslutande shopping inför skolavslutningen och därefter lite balkonghäng med middag och pyssel. Mycket kretsar kring skolavslutningen nu, vilket är förståeligt med tanke på att det är K's första skolavslutning, och vi är riktigt peppade allihop vill jag lova! Jag minns så himla tydligt mina skolavslutningar och just att man fick särskilda skolavslutningskläder. Så nu för vi den traditionen vidare. K har fått en fin långklänning med matchande bolero och sandaler tillägnade den stora dagen. Sen har D och jag tagit ledigt för det känns så himla skumt att ha skolavslutning på morgonen och sen lämna kvar K på fritids. Näe, då är vi hellre lediga när det är möjligt och har en skön, mysig dag tillsammans efter firandet i skolan. Så det laddar vi för nu, bara 1,5 vecka kvar!

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback