Inredningsidéer och Isprinsessor

Vi har ett hörn i vårt vardagsrum som känns lite tomt efter att julgranen åkt ut. Egentligen inte jättetomt och ytan är dessutom väldigt bra att ha när man Kinectar men så fick jag en idé häromdagen som jag inte riktigt kan släppa. Jag såg framför mig en gungstol, en cd-hylla på väggen, ett litet typ brickbord och en golvlampa eller bordslampa. En myshörna helt enkelt! Jag tror att det skulle kunna bli hur bra som helst. Kruxet är väl att D inte är lika upphetsad över idén som jag + att jag inte lyckas hitta varken någon cd-hylla för vägg, någon gungstol eller något brickbord... Så jag får nog lägga den idén lite på is tills vidare.
 
Apropå is så har vi en liten isprinsessa i hushållet nuförtiden! Vi hade två underbart härliga och mysiga veckor med K då hon bl.a. lärde sig åka skridskor (!). Det var helt galet egentligen. Vi åkte en gång, sedan åkte hon på skolan en gång och vid tredje tillfället så for hon runt som om hon inte gjort annat..! Riktigt kul att se hur roligt hon tyckte att det var och att hon lärde sig så himla snabbt, hon suger verkligen åt sig som en liten svamp den där. Så nu har D också fixat skridskor och nästa helg hämtar vi mina i S-vall så vi kan göra isarna osäkra tillsammans alla tre ;)
 
  Vår lilla isprinsessa ♥

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback