De efterlängtade helgerna

När jag har jobbat en hel vecka kan jag tycka att det är skönt att göra absolut ingenting på helgerna. Men häromhelgen hade vi rätt fullspäckat och jag upptäckte att det verkligen gav mig energi inför kommande jobbvecka. Men vila behövs såklart också. Så tråkigt nog är väl lagom bäst, för min del iaf. Sen beror det nog lite på hur veckorna ser ut utöver jobbfronten också, är det lugna sköna vardagskvällar (som det varit den här veckan) så kan det vara roligt att fylla helgen med lite extra kul. Den här helgen har varit den perfekta mixen hittills och ser ut att fortsätta lika bra. Igår hade vi lite vänner över för en Kinectkväll. Det blev öl och äventyr, fighting och dans battles fem timmar i sträck - hur kul som helst! Och idag trotsade D och jag -18 grader och tog oss iväg till Flottsbro för några timmars backåkning. Jag har aldrig åkt backe i Sthlm, knappt ens i S-vall förutom med skolan på friluftsdagar, så det kändes lite skumt. Men jag är jätteglad att vi tog oss iväg och jag hoppas verkligen att vi kan göra det till en vana. Jag gillar verkligen att hitta på sånt men det är inte alltid jag får arslet ur... Men hindrade inte kylan oss idag så finns det nog inte mycket som kan hindra oss i framtiden..!
 
Morgondagen bjuder på brunch för min och D's del och så har jag en klipptid inbokad. Men än är det mycket kvar av lördagskvällen att mysa på!
 
  
 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback