Maja goes 26

Så var man 26 då och har därmed passerat den magiska 25-årsgränsen, inge mer ungdomsbiljett på SJ inte. 26-årsdagen blev iaf mycket bra! D uppvaktade mig på morgonen med paket, grattiskort från familj och släkt samt frukost på säng. Jag fick goda teer och biljetter till detta - ska bli riktigt intressant och spännande! Jag gillade ju verkligen Svansjön som körde på lite samma tema, att blanda nytt med gammalt, breakdance och klassiskt. Så det ser jag fram emot! Det blev en otroligt skön och behaglig födelsedag och senare på kvällen gjorde vi stan. Det blev italiensk lyxrestaurang med ruskigt god mat och därefter öl i gott sällskap! Det har varit en riktig rekreationshelg det här. D och jag har haft tre dagars helledigt tillsammans och verkligen slappnat av, njutit av livet, gjort vad som fallit oss in och tagit hand om varandra. Det känns som det var otroligt välbehövligt. Snart är det ju kanske slut på det här med lediga vardagar tillsammans så det gäller ju att passa på...
 
 
Alla vackra grattiskort! Present från K fick jag redan i söndags - en Hello Kitty-tidning som hon hade pysslat ihop till mig ♥

Kommentarer:
Postat av: Sandra

Är inte SJ-rabatten till och med 26?

2012-09-05 @ 21:50:34
Postat av: Maja

Under 26 tror jag det står på hemsidan...


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback