1,5 vecka avklarad

Idag har det varit riktigt jäkla skitväder ute men jag har inte brytt mig nämnvärt då jag har suttit inne på ett kontor. Det har känts rätt mysigt faktiskt plus att jag har haft en del att göra så jag har fått känna mig lite viktig. Det har annars varit en rätt lagom mjuk start men nu börjar jag få mer att göra vilket såklart är roligt. Nu har det ju gått 1,5 vecka på nya jobbet och jag måste säga att jag trivs som fisken i vattnet! Sjukt mycket att ta in och lära sig såklart men så är det ju alltid på nytt jobb. Dessutom vill jag lära och tycker det är intressant och kul vilket ju såklart underlättar det hela. Plus att jag försöker ha vettiga, realistiska krav och förväntningar på mig själv vilket jag känner är otroligt viktigt om det här ska funka. Så mycket bra känns det och det är otroligt skönt att ha en sysselsättning om dagarna!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback