Maja ♥ Kepler

I somras läste jag "Paganinikontraktet" av Lars Kepler och blev helt fast. Nu när vi åkte till Spanien köpte jag därför "Hypnotisören" och häromdagen läste jag ut den också. Hur bra som helst! Jag vet faktiskt inte om jag nånsin läst en deckare/kriminalroman som varit så välskriven (förutom den ovannämnda då men samma författare räknas inte). Den levde verkligen upp till sitt namn för man blev som hypnotiserad av den, hade jag haft möjlighet så skulle jag lätt ha sträckläst den. Fast vissa gånger blev det så spännande att jag blev alldeles svettig och faktiskt var tvungen att lägga ner den och ta en liten andningspaus. Det har jag aldrig heller varit med om att en bok har framkallat. Men den var så jäkla bra skriven så man levde sig verkligen in i den. Nu bara måste jag ha tag i den tredje Keplerboken; "Eldvittnet".

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback