Bra jobb och fräscha tapeter!

Idag har jag känt extra mycket att jag verkligen trivs på jobbet. Visst kan det vara motigt att gå upp på morgnarna men det är mest för tröttheten och det annalkande mörkret, själva jobbet känner jag inget motstånd till. Det är jäkligt skönt! Det kommer garanterat att gå upp och ner på den fronten, jag förväntar mig inget annat, men överlag känns det riktigt bra. Och det är lite extra skönt att den känslan infinner sig även på den längsta av veckans arbetsdagar (vi jobbar till 18:30 på torsdagar). Jag känner att det är nåt vettigt jag gör och jag känner en lust att lära mer och bli bra på det. Jag har dessutom hela tiden något att stå i vilket jag gillar (än så länge iaf så småningom kan säkert paniken stundtals infinna sig). Sen trivs jag fantastiskt bra med mina kollegor, ett riktigt härligt gäng av människor är det och det känns himla kul!
 
Det var en liten uppdatering på jobbfronten. Och imorgon är det helg igen, tiden går fort när man har roligt. Målarna blev klara med vår lägenhet igår också så nu är alla tapeter nya, fräscha och framförallt ljusa. Det har varit en rätt rörig vecka men nu när det är klart känns det riktigt bra och vi är toknöjda både D och jag. Vi är dock utan garderobs- och köksluckor ytterligare en vecka och det i sig ser ju lite rörigt ut, men det kommer ju också bli bra när det väl är klart. Sen är det ju en del som vi har avvaktat med inredningsmässigt i väntan på tapeterna så nu har jag massor av idéer. Jag får nog dock ta och göra en prioriteringslista för lönen räcker nog inte till att köpa allt på en gång... Majas alfabet-tavlorna till K's rum, som jag skrev om för ett tag sedan, ska dock fixas bums, det är iaf en sak som är säker.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback