Ett tappert försök

Jag har inte ett uns av längtan efter träning i min kropp nuförtiden. Lite trist men så är det och det har varit så ett bra tag. Jag försöker dock ta det med ro och tänka att det kommer när det kommer. Idag gjorde jag däremot åtminstone en liten form av kraftansträngning. Jag åker vanligtvis två bussar för att komma hem från jobbet men idag tog jag bara den ena bussen och så sprang jag den andra sträckan hem. Det blev visserligen bara 5km men där jag är just nu rent träningsmässigt så är det riktigt bra jobbat. Så jag är stolt över och nöjd med mig själv! Och det känns ju bra när träningen väl är avklarad, inget snack om den saken, lusten finns bara inte alls där längre. Jag har även bokat tid för att troligtvis fixa avtal på ett gym här i närheten som nog kan bli riktigt bra. Så vi får väl se, en sak i taget men det finns iaf hopp.

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback