Vinterskohetsen...

D upptäckte i förra veckan att det var stora hål i mina vinterskor. Mina rätt så dyra Tretorn-sneakers som jag bara haft två vintrar. Jag blev inte så glad med tanke på att vintern knackar på dörren och jag trodde att jag skulle slippa leta-vinterskor-hetsen... Men det var alltså bara att ge sig in i den. Som tur är finns ju internet där man inte behöver trängas och svettas runt i massa affärer. Så jag hittade ett par på Brandos som såg himla bra ut och beställde hem. Problemet är väl bara att det är ganska stor risk att de inte alls passar... Men jag håller tummarna att de passar, annars är det fri retur och bara att leta vidare.
 

Kommentarer:
Postat av: Sandra

De tretorn jag hade en gång i tiden motsvarade inte heller de kvalitetsmässiga förväntningarna riktigt. Lagade sulan flera gånger och sen pajade de i backkappan. Men de var inte mina vinterskor, utan mer höst och vår. Om vinterskor har jag bara detta att säga: Fodrade Dr Martens.

2012-11-07 @ 20:56:48

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback