Maja goes Testpilot

Haha, jätteroligt! Jag ska vara testpilot för ett slags substitut för tandtråd som kallas Sonicare Airfloss från Philips. Anmälde mig för skojs skulle för nån månad sedan eftersom jag är totalt väääärdelös på att använda tandtråd (trots att jag borde minst två ggr/veckan enligt min kära tandläkare). Anyhow, nu har jag tydligen blivit utvald bland 14600 personer att testa samt blogga om denna airfloss-historia. Har ingen aning om hur det kommer bli men lite kul är det ju ändå.

Annars så har lilla familjen haft en fantastiskt mysig Kristi Himmelfärdsdag. Vi har grillat gott, druckit rosé, pysslat och startat ett band; K på sång och keyboard, D på trumpet och jag på trummor. Grannarna undrade garanterat vad som försiggick (jättekonstigt ord att skriva) men kul hade vi!


Kommentarer:
Postat av: Sandra

Sellout! ;)

2012-05-20 @ 00:55:35

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback