Pysselstund

Imorse pysslade D, K och jag ihop en hinderbana/lekplats. Vi letade fram alla möjliga material vi kunde hitta här hemma och knepade och knåpade i typ 1,5 timme. Det var teamwork på hög nivå och riktigt mysigt hade vi. Riktigt kreativa och fokuserade var vi alla tre och jag är faktiskt sjukt imponerad av resultatet! Vi inspirerades (tydligen) av ett barnprogram, "Daidalos labyrint", så vi fixade bl.a. ett slajmhav, en slajmsugare och ett memory som man ska lösa på slutet. I övrigt blev det en avancerad rutschkana, en gungbräda, lingång, lian samt en soffa där man kunde sitta och vila sig lite, alternativt agera publik (vilket Dorax2 gjorde). Jag upptäckte att allt blev väldigt mycket finare när man klädde in det i folie också så jag kunde inte riktigt hejda mig med det, som ni kanske ser..


   


Kommentarer:
Postat av: Nina

Flashigaste hinderbanan!

2012-03-11 @ 21:33:34
Postat av: Maja

Eller hur?! Och lite blingblingig med foliet ;D

Postat av: Hanna

Fantastiskt! Hur imponerad som helst!

2012-03-12 @ 19:57:37

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback