Familjen Framförhållning

Jag gjorde det, jag köpte datorn (!). Så nu är den på väg till mig, förhoppningsvis kommer den idag eller imorrn, ska bli riktigt spännande... I helgen blev det lite annan shopping, vi var på rea och fyndade lite till K. Vinteroutfit till nästa vinter fixade vi och kände oss lite som framförhållning personifierad. Vi hittade även lite grejer till nu; en bra vårjacka + en fin, lila fleece som vi bara inte kunde låta bli att köpa till. Går ju faktiskt att ha bara den sen när vårsolen tittar fram på riktigt. Riktigt bra och snygga grejer blev det, som ni kan se, och hälften så dyrt som det skulle ha varit. Nöjda? Svar ja!

  
Fyndet uppradat, från vår till vinter


Kommentarer:
Postat av: trogen läsare

Hej!

Jag vill börja med att säga att jag har följt din blogg i flera år och älskar den. Alltid en mysig läsning! Tack! :-)

Jag har förstått att lilla söta K inte är din dotter utan din fina killes.

Jag har själv barn med en annan man än den jag är tillsammans med idag, därför är det extra härligt att läsa hur bra det funkar för er.

Ni måste ha en fantastisk relation till mamman till det lilla underverket! Valde ni dessa härliga kläder tillsammans med?

Lämna gärna tips på rea- ställen där ni fyndade.

Tack

Hälsningar /Anna

2012-03-06 @ 21:46:32
Postat av: Maja

Kul att du gillar bloggen! Alla kläder köpte vi på Stadium så kika där om du är ute efter nåt liknande.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback