Fabulous Friday

Idag har jag varit ledig! Heeeelt ledig. Jag har inte öppnat ett dokument, tittat åt en bok eller ens tänkt en tanke som är relaterad till skolan. Jäkligt skönt måste jag säga! Istället har jag enbart ägnat mig åt sådant som jag tycker om och mår bra av. Jag har ätit långfrukost och läst DN i sängen. Jag har duschat, tvättat håret och piffat mig så jag känt mig snygg och härlig. Jag har tittat på Private Practice. Jag har varit i Vällingby C och flanerat helt utan tidspress vilket resulterade i nytt nagellack och solglasögon. Jag har haft en underbart skön stund där jag tittat på Greys Anatomy, druckit te och ätit lite gotta. Sånt mår jag bra av. Och nyss kom min älskling hem så nu blir det en mysig kväll tillsammans, sånt mår jag ännu bättre av!

   


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback