♥ Smyckeskrin ♥

För pengar som jag fick i examenspresent så har jag köpt ett smyckeskrin. Kom på det alldeles nyligen att jag ju faktiskt var i stort behov av det då alla mina smycken ligger i diverse små askar, påsar, hänger på krokar m.m. Men jag var inte alls sugen på ett sånt här som man hade när man var liten, ni vet med en ballerina i som snurrar runt medans någon slags psykadelisk musik spelas. Men så hittade jag det här och blev helt förälskad! Det var precis vad jag letat efter utan att jag vetat om det själv. Så jag beställde det och var super-exalterad. Efter några dagar damp det ner en avi och jag hämtade ut paketet. Problemet var bara att de hade skickat skrinet, tillverkat av trä och glas, i en vanlig papplåda utan något som helst annat skydd. Så det var prytt med en del sprickor, om man säger så... Fortfarande högst användbart men för pengarna jag betalat så ville jag ha det perfekt. Besvikelsen var enorm men som tur var löste det sig dock snabbt. Jag fick pengarna tillbaka + att jag fick behålla skrinet. Så beställde jag det billigare från ett annat ställe jag hittade och fick hem det igår - i helt perfekt skick! Så nu är jag helt nöjd. Nöjd är även K som tog över det andra skrinet för sina diverse smycken, hårsnoddar m.m :)



Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback