Maja goes jättebäbis

Jag gillar när jag kommer på nåt klädesplagg som jag verkligen vill ha. Eller ja, det är förstås lite dubbelt med det där. Ofta när jag letar något specifikt plagg så har det en tendens att aldrig dyka upp (ni kanske minns årsföljetongen om sjalen, jackan och skorna...) vilket gör det hela mindre kul. Ofta är jag också ganska efter och kan komma rätt lång tid efter att något var poppis och plötsligt vilja ha det. Men samtidigt är det kul när man vill ha nåt särskilt plagg för det händer inte så jätteofta, jag är mer av en spontan-shoppare. Nu har jag iaf fått för mig att jag vill ha en sån där långärmad kofta utan knäppning av nåt slag utan som man isf knäpper med en jättesäkerhetsnål (kanske en följd av alla jätteäpplen och jätteflingor...). Det borde inte vara nåt problem att hitta iofs, iaf inte när höstkläderna börjar rulla in. Men. Sen har jag också fått för mig, och det går bara inte att skaka av mig, att jag vill tillbringa vinterns mörker och kyla i en.... one-piece. Jag har inte tyckt om dem förut och jag är fullt medveten om att jag kommer se ut som en jättebäbis men jag vill ändå såå gärna ha en. De ser så fruktansvärt mysiga ut. Jag har dessutom alltid varit lite avundsjuk på barn som får ha overaller på vintern och bäbisar som får ha såna där pyjamaser som är i ett helt stycke. Så en one-piece är nog det närmsta jag kan komma. Jag planerar isf att enbart mysa omkring i den här hemma, jag har definitivt inte för avsikt att någonsin visa mig utomhus i den. Så nu gäller det bara att hitta en som jag vill ha...

Kommentarer:
Postat av: Richard

Här är väl de somser bäst ut...
http://www.pieceofnorway.se/shop?p=8&osadcampaign=Go&gclid=CPWJj7may7ECFaYtmAod-UwAzA

Lycka till!
Snygg soffa btw ;)

2012-08-03 @ 12:05:49

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback