Different Design ♥

Jag tror att jag börjar bli lite smått besatt av Different Designs grejer... Minns ni smyckeskrinet som jag köpte för ett tag sedan? Det var det märket. I förra veckan var vi till en jättemysig prylbutik som finns här i centrum och de hade massor av det märket! Massor. Likaså ute på Dalarö där vi var för ett tag sedan. Iaf så finns det såå många fina saker av det märket och jag har suktat efter en stor te-låda - förvånande va? :P Häromdagen var jag iaf och gick i lite affärer med "svärmor" då vi också stötte på dessa vackra kreationer i en affär i Tyresö. Då var det så lyxigt att jag faktiskt fick välja två saker som inflyttningspresent till D och mig. Generad och lätt obekväm som jag blev så viskade jag till slut ur mig att jag ju väldigt gärna ville ha den där te-lådan samt en kaffeburk av samma märke till D. Så igår organiserade jag mina teer och det blev sååå fint! Det bästa av tre världar; organisera, teer och Different Design ;)
 
 
 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback