2011-2012

Så var det nytt år; 2012. Nytt år, nya möjligheter eller vad är det man brukar säga? Övergången till det nya året blev riktigt trevligt iaf! På dagen var D och jag till gymet en sväng vilket jag nog aldrig har varit på en nyårsafton förut, men det var skönt. D och jag var sedan på festligheter i Solnatrakterna med roligt sällskap, god mat, skumpa och fyrverkerier. Som sig bör. Än en gång har jag konstaterat att fyverkerier är som en drog för mig, I love it och blir alldeles hypnotiserad haha! Anyhow, idag har varit en mycket behaglig första dag på det nya året. Skönt att ha en lugn dag att bara slappa, mysa, småplocka och greja på.

2011 då? Det var ett mycket bra år på många sätt. Nya erfarenheter inom flera områden, fördjupade och utvecklade relationer och många härliga minnen. Mer än så orkar jag inte sammanfatta det nu, kanske kommer mer nån dag. Hur som helst så tycker jag iaf att 2012 är ett bra mycket snyggare år än 2011. God fortsättning nu allesammans!



Nyårspiffade


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback