Månadstavla

Under hela min uppväxt har vi haft en så kallad månadstavla med bilder för varje månad i. Lite rejälare och vackrare än en almanacka. Hursomhelst så var det alltid min uppgift att vid månadsskiftet byta bild i ramen till den som kom efter och jag tog det där på största allvar. För ett par år sedan kom samma bilder som en vanlig almanacka som jag fick i julklapp. Häromdagen klippte jag ut varje månadsbild och satte in i en ram och vips så hade jag nästan en riktig månadstavla..! Den är ju såklart mindre och inte identisk med den vi hade men den inger ganska samma känsla i mig. Jag är riktigt nöjd med den måste jag säga och tycker den blev himlarns fin, passar mycket bra på byrån gör den också.



Januari


Kommentarer:
Postat av: Sandra

Tjusigt! Du vet att de finns som vykort också va?



På dagis hade vi en sån man bytte. Hemma fanns en julitavla som mamma haft sedan hon var liten och jag fick sedan en decembertavla. De är så fina!

2012-01-17 @ 15:24:09
Postat av: Anna Engström

Åh kommer ihåg den tavlan som ni hade =) Det är så fina bilder!

2012-01-17 @ 20:53:57

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback