Bilhybris och blocketfynd

Jag tror att jag har fått hybris efter soloturen med bilen i tisdags. Imorse körde jag nämligen själv till Bromma flygplats och hämtade mamma och i eftermiddag körde jag till Alvik..! Det ni! Och det kändes riktigt bra, jag är rätt stolt måste jag säga. I Alvik bytte dock D av mig och körde sista biten till en villa där vi hämtade upp en teakbyrå som jag köpt på blocket. Jag har velat ha en sån rätt länge så jag är mycket nöjd med mitt fynd. Den passar dessutom perfekt i vår hall! Det var som att hallen bara väntade på just den här byrån. Sen gjorde mamma det hela ännu finare med tulpaner och en ny ljuslykta ♥


 


Kommentarer:
Postat av: Sandra

Vad kostar en blocketbyrå i Sthlm? Jag satt och dreglade över ett par teakbyråer och en björksekretär som finns på ett ställe norr om stan. Byråerna till riktigt bra pris. Men jag får inte plats med nån, gnnn...

2012-01-07 @ 01:14:40
Postat av: Sandra

stan = Uppsala

2012-01-07 @ 01:15:10
Postat av: Maja

Den här kostade 300:- så det tycker jag var väldigt bra. Hm, näe då blir det svårt.. Inget förråd att förvara den i så länge? Annars finns det ju säkert att få tag på den dagen du väl får plats med en. Vad är det för priser norr om Uppsala då? En björksekretär har jag kvar hemma hos mamma om du vill ha ;)

Postat av: Anonym

Det var ok pris! Förråd...jadu, jag har grejer både hos Linda och hos en kompis till i deras förråd. När jag flyttade i augusti hade jag först inget förråd alls men nu har jag ett litet. Så när Linda flyttar från stan måste jag pressa in min hallmöbel där och förmodligen sälja ett badrumsskåp som jag har på hennes vind. Så plats över...nja.

2012-01-08 @ 01:49:36
Postat av: Anonym

Jag syftade på ett ställe som fixar till gamla möbler men säljer dem billigare än antikaffärer eller coola retroställen. Men ändå klassen över loppis. Kolla åkes.se

2012-01-08 @ 01:50:21

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback