En annorlunda sommar

I DN idag står det att det råder skilda meningar om huruvida sommaren ens hann börja men att den iaf nu snart är slut. Jag är en av dem som tycker att det aldrig blev någon riktig sommar i år. Eller ja, riktig svensk sommar innebär väl iofs en hel del regn men jag fick aldrig ens riktigt den där sommarkänslan, iaf aldrig mer än flyktiga ögonblick. Skara Sommarland var vår semester och det kändes däremot verkligen semestrigt, då välsignades vi med sol och högsommarvärme. För mig personligen så är det väl iofs inte bara vädret som inte har känts somrigt utan hela sommaren har varit så annorlunda motför hur den brukar vara. Det har varit en konstig sommar på många sätt men den har medfört så himla mycket bra. Då syftar jag såklart främst på flytten som förändrade vårt liv. Trots att sommaren inte har känts som sommar så har det varit några riktigt bra månader. För bara nån vecka sedan så kände jag mig inte alls beredd på hösten eftersom jag kände att jag inte fått någon sommar. Men nu kan jag komma på mig själv med att längta efter att tända ljus i höstmörkret och kura ihop mig i soffan med mina älskade två. Så bring it hösten!

 

 
 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback