Det blev en pojke!

Igår var vi iväg på roadtrip till Enköping och tittade på en liten kissekatt som vi fått tips om. Planen var att titta först och tänka lite men när vi väl såg den lilla krabaten så blev vi allt bra kära. Vi tänkte såklart efter både en, två och tre gånger innan vi bestämde oss och sen precis när vi hade bestämt oss så hörde vi från K, som satt och gosade med honom, säga "Åh, jag önskar att den var min". Och vips så åkte han in i buren och hem med oss :) Och än så länge har vi verkligen inget att klaga på, han är hur go som helst! Han har inte fått nåt namn än utan vi försöker lära känna honom för att se vad som passar. Förslag mottages dock tacksamt. Han är otroligt social den här lille mannen och följer gärna efter oss överallt, t.o.m in på toan. Han älskar att busa och att gosa är nästan ännu mer poppis. Igår kväll låg han i både mitt och Daniels knä och sov hur länge som helst (se bilden). Han känns lugn och trygg med oss redan och det är himla skönt! Han både äter, dricker och går på lådan och inatt sov han hela natten inne hos mig och D ♥
 
 

Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback