Vänskap och förändring

Idag har varit en riktigt, riktigt bra första dag hemma i Norrland. Jag har träffat en hel bunt fina människor och blivit av med massa hår. Jag har träffat en kär vän som det var oerhört längesedan jag såg. Det var otroligt härligt att ses och jag kände mig glad och som jag vill känna mig men inte alltid gör. Och det kändes väldigt bra att det, trots den sporadiska kontakt vi haft sedan ett bra tag tillbaka, kändes som om det inte gått någon tid alls sedan sist. Förutom de tusen saker man hade att prata om såklart. Jag gillar det, vännerna som det kan gå lång tid mellan gångerna man träffar men som det alltid känns avslappnat och bra med. Det är guld värt det. Även om man såklart ännu hellre skulle ses oftare... Och håret då? Jo, det blev kortare än det varit på säkert tio år och det känns jäkligt bra! Det kanske inte verkar som någon jätteförändring för andra men för mig är det verkligen det. Jag har gjort samma sak med mitt hår varje gång jag gått till frisören under de senaste åren, eftersom jag velat ha långt hår, men denna gång kände jag direkt när jag bokade klipptiden att jag var i behov av förändring. Det känns fräscht, lätt, vårigt och härligt!



Korthårig and loving it!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback