Serviceminded Sundsvall

För några dagar sedan köpte jag nya solglasögon. Ja ett par till för de var billiga och coola och såna som jag litegrann letat efter. När jag kom hem såg jag att färgen var bortskavd på ett par ställen och det var helt vitt. Visst, det syntes väl inte jättemkt men jag störde mig på det. De var dessutom det sista paret i den färgen. Anyhow, jag försökte leka MacGyver och fixa till det där själv men jag blev långtifrån helt nöjd. Så igår tog jag med dem till den affären här i Sundsvall och vips så fick jag ett par nya! Utan problem trots att de inte har bytesrätt på accessoarer. För övrigt det sista paret i den färgen även i denna affär. Så tillmötesgående är de här och det gillar jag massor!


Kommentarer:
Postat av: Sandra

Bra gjort! Klart du ska ha nya! Är de flidda så färgen är borta så handlar det ju inte om bytesrätt utan om reklamation. Sen skönt att de inte var kinkiga i butiken såklart. :)

2012-04-05 @ 12:38:20

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback