Tyck till tack!

Jag har köpt nya skor och jag behöver åsikter. Jag har tittat på liknande modeller i säkert ett par år nu men aldrig slagit till och köpt några. Jag har väl lite tänkt att det kanske är en smula onödigt.. Men idag såg jag liknande skor på flera personer och tyckte att det var så jäkla snyggt. Iaf på dem. Men frågan är om jag kan pull it off? Jag är ju liksom mer av en sneakerstjej. Fast det vore ju nice t.ex. när man går ut och så. Jag är väl inte hundra säker på exaktexakt hur jag egentligen har tänkt mig att de ska se ut heller. Provade ett par andra idag också men utan någon klack vilket ju också är snyggt men det blir ju inte alls samma stil. Det jobbiga är att det nästan kan bli som en helt annan typ av sko bara klacken t.ex. är 0,5 cm lägre eller skaftet är en cm högre. Tycker jag iaf. Och det gör det svårt. För jag vill inteinteinte att de ska se tantiga ut. Mitt problem är ofta också att sådana här skor blir för stora kring vristen men det är faktiskt inte dessa. Sen brukar jag ju inte kunna gå i högklackat men jag tror (vill tro?) att de här kan funka. Dels för att de inte är skyhöga och dels för att det är en bredare, ganska stabil klack. Sen vill jag ju såklart kunna ha dem till mina vanliga kläder men det tror jag funkar med de här som jag har köpt. Det enda jag inte är säker på att de funkar till ännu är säckiga jeans. Tåls att undersökas. Och priset var acceptabelt, 499:-, så det kan jag inte säga mycket om.

Jag vet inte. Vad tycker ni?
  
  

 


Kommentarer:
Postat av: Anonym

Som ett smäck.. skitsnygga

2011-10-01 @ 20:25:02

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback