Två glada nyheter

Igår köpte Hanna och jag biljetter till Svansjön på Dansens Hus i mitten av januari. Det är Benke från Bounce som gör sin tolkning av den klassiska sagan. De medverkande har dansat i Bounce uppsättningar tidigare eller valts ut genom audition. Jag ser sjukt mycket fram emot det, en perfekt ljuspunkt mitt i vintermörkret och slasket.

Och igår fick D och jag besked om att vi ska få hyra lägenheten vitt - äntligen! En sån otrolig lättnad, nu ska bara kontrakten skrivas på så det blir helt klart. Apropå det, så imorse när jag gick till t-banan så träffade jag en man utanför porten som frågade om jag bodde eller jobbade här, sedan frågade han om jag trivdes här och sist, men inte minst, om jag kunde sova om nätterna. Hässelby i ett nötskal.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback