Tunga steg..

Jag har tröttnat på att springa. Jag har ju nämnt här tidigare att motivationen börjat tryta lite men nu är den riktigt, riktigt låg. Trots att jag älskar hösten och riktigt vackra soliga höstdagar i naturen. Jag är dock van vid att köra rätt varierad träning med löpning, gym, boxning och dans men de senaste fem månaderna har jag enbart sprungit. Det har blivit 2-3 mil i veckan i praktiskt taget samma spår varje pass. Förra veckan gick det bara inte att få ut mig på en endaste mil..! Fem km stod jag ut med men inte mer. Däremot provade jag på ett afro dance-pass på nyöppnade FORMA här i Hässelby i onsdags vilket var hur kul och härligt som helst! Jag gick jämt på afro förr men nu var det 1,5 år sedan jag körde just det så det var en otroligt skön känsla att få släppa loss, kul också att man kände igen en hel del steg. Sen rörde jag mig som en 85-åring i tre dagar efteråt men så ska det vara. Tanken är iaf att jag ska köpa träningskort på FORMA så snart vi fått kontraktet för lgh påskrivet. Då hoppas jag att lite variation i träningen ska bidra till att även löpningen blir mer lockande. Trots allt så tog jag mig iaf ut en mil idag och det både gick bra och var skönt så det är ju alltid nåt.


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback