Man får inte vara dum..!

Igår kände jag mig smart. För första gången på länge faktiskt, vilket är lite skrämmande med tanke på att jag pluggat på universitetet i snart tre år.. Anyhow. I torsdags köpte jag en tröja och en morgonrock på H&M. De var båda ganska dyra, 300 respektive 400:- och jag var delvis därför extremt velig men av erfarenhet så köpte jag plaggen iaf med tanken att jag alltid kunde lämna tillbaka om jag ångrade mig. Sen var jag även osäker på vad för kläder jag egentligen behöver men det är väl en annan historia. Igår upptäckte jag iaf ett mail från just H&M med en 50% rabattkod om man handlade på nätet så jag kollade och såg att morgonrocken fanns! Så då beställde jag den där istället och fick den för halva priset. Sen eftersökte jag via min facebookstatus en till sån rabattkod och fick snabbt svar av en gammal vän som gav mig sin rabattkod. Då fixade jag ett konto åt D och beställde tröjan i hans namn och med hennes kod. Sen lämnade jag tillbaka kläderna igår och nu längtar jag tills leveransen kommer till veckan vilket jag tänker betyder att jag köpte rätt ändå. Kändes väl såklart extra rätt när jag fick allt 300:- billigare till slut, som fattig student hihi ;)


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback