Sommar i luften

Igår var det verkligen sommar i Sthlm så jag och D tog tillfället i akt och invigde Mosebackes uteservering för i år. Det var helt underbart att sitta där i solen och dricka öl och blicka ut över vattnet! Just Mosebacke är ett måste för mig åtminstone en gång varje sommar. Sedan köpte vi med oss sallader från Söderhallarna och satte oss i en park och åt innan vi avslutade den underbara eftermiddagen med mjukglass på Medis. Värsta sommardagen!

Idag har jag fortsatt ta vara på det somriga vädret. Jag la mig i gräset en bit från där jag bor och åt lunch och pluggade lite. Väldigt behagligt var det fast nyss upptäckte jag att jag är röd som en kräfta längs hela högersidan av min kropp. Same procedure every year.. Och då tyckte jag att jag var duktig som bara låg där två timmar.

Nämnde förresten förra gången att jag var i behov av bikini. Nu är det fixat! Ett par trosor och två överdelar blev slutresultatet. Känns bra! Plus att jag har kvar bikinin som jag köpte i Sydney för tre år sedan som jag åtminstone gillar överdelen av.

Jag har även pressat ner min tid för milen på löpband idag. 49.25 slutade jag på imorse när jag sprang, känns himla bra! Jag var dock sjukt trött sista kilometern men jag återhämtar mig alltid på max ett par minuter. Så efteråt kan det ibland kännas som jag kanske skulle ha kunnat pressa mig ännu mer men just i springande stund så känner jag att jag inte orkar mer.. Knepigt.


Mina bikinisar


Kommentarer:
Postat av: karolinajonsson

ja vi har precis fått hem det nu så jag längtar tills jag kan testa det :D


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback