Anknytningsteori vs Lägenhetsvisning

Idag är jag med största sannolikhet den mest ineffektiva människan i Sverige. Jag gör praktiskt taget allt annat än vad jag borde. Det jag borde är att plugga men vad jag gör istället är facebookar, plockar och grejar och, uppenbarligen, bloggar. Dessutom är mina tankar fullt upptagna på annat håll och rymmer liksom inte anknytningsteorin för tillfället. Ikväll ska vi nämligen på en visning för en lägenhet som verkar helt perfekt och som D och jag skulle vilja flytta in i imorgon om vi bara fick..! Men den verkar för bra för att vara sann så vi får väl se om det är nåt tjafs med den som inte syns i beskrivningen eller på bilderna.. Hoppas inte. Och hoppas ingen annan vill ha den. Och hoppas vi kan få lån. Ojoj, nu är jag verkligen ute och svävar här märker jag, haha. Ah well, en fot eller.. åtminstone tå, har jag faktiskt kvar på jorden. Men håll gärna tummarna för oss ikväll!

På fredag spelar förresten Säkert! på Gröna Lund. Jag har lyssnat himla mycket på henne den senaste tiden och sa till Hanna bara häromdagen att jag skulle vilja gå på en spelning med just Säkert!. Så nu är frågan att gå eller inte gå, hmm..


Lyssnar på:
Rotary - Säkert!


Kommentarer:
Postat av: Sandra

Klart du ska gå! Vad är det att fundera på?

2011-05-18 @ 00:20:14

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback