Bloggtorka

Shit vad jag har blivit dålig på att uppdatera min blogg! Det har då aldrig nånsin tidigare rådit sådan bloggtorka på majo.blogg.se, skandal! Fast ändå inte eftersom jag ju faktiskt inte har haft lust att blogga. Det har inte varit brist på saker att blogga om direkt men skrivandet har väl helt enkelt inte lockat mig den senaste tiden. Idag sitter jag hemma i D's lägenhet och skriver på en utredning, det är det som är tentan på den där panikångestkursen vi har nu och som jag skrev om här för några veckor sedan. Fast nu har jag tagit en liten paus, och strax vankas det även lunch. Det gick för övrigt helt ok utan jullov ändå, jag hann med att både plugga och mysa en hel del i S-vall. Och nu är det alltså slutspurten på kursen, på fredag ska utredningen vara klar. Samma dag ska jag även besöka min praktikplats där jag börjar den 24/1..! Jag vågar knappt tänka på det för då blir jag så fruktansvärt nervös.. Men jag tror det blir bra, jag har någon sån känsla också, mitt i allt pirr.

Förutom att jag inte har bloggat på flera veckor så har jag inte heller tränat på flera veckor (!). Tre veckor tror jag att det har gått och det är nog första gången jag har haft ett så långt träningsuppehåll. Men det har känts okej ändå så jag har låtit det vara så och passat på att använda tiden till annat. Men imorgon ska jag köpa nytt träningskort och starta vårterminen med lite zumba och box, det ska bli riktigt kul!

Lyssnar på:
Just The Way You Are - Bruno Mars 


 
Nyårsafton ♥


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback