The Hårmunk

I början av sommaren fick jag höras om det nya fenomenet "hårmunken". Det är en finurlig liten sak som man kan använda i håret för att få till en snyggare och större knut. Jag har knut sjukt ofta, det är snyggt, enkelt och praktiskt. Jag brukar dock störa mig på att den alltid blir så liten, jag har ju inte hur mycket hår som helst. Ibland orkar jag tupera och greja och dona, men det är väldigt sällan och dessutom mår ju håret allt annat än bra av det. Så när jag fick höras om den här hårmunken så blev jag eld och lågor! Jag letade febrilt men de var slutsålda överallt. Så efter ett tag föll den i glömska. Men! I förrgår så kom jag att tänka på den när jag gick förbi en Glitteraffär så jag gick in och frågade - och de hade den! Så nu är jag en hårmunk rikare och min Lilla My-knut på huvudet har plötsligt växt några storlekar - hurra!


Kommentarer:
Postat av: Sandra

Då måste du ju visa en bild på munkmanipulerad knut! Påminner förövrigt om såna korvar dom hade "förr i tiden" för att fuska med svinrygg.

2011-08-03 @ 13:37:38
Postat av: Nea

Finns det olika storlekar för dessa hårmunkar???

2012-02-29 @ 23:12:52
Postat av: Maja

Såvitt jag vet finns de bara i en storlek. Men de kanske har utvecklats sedan jag köpte min.


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback