Sjalen är hittad!

Jag hade någon tanke om att mitt 700e inlägg skulle handla om något spännande men nu blir det inte så. Idag var jag och D i Bromma Blocks och äntligen så hittade jag en sjal till min våroutfit som jag bloggade om i våras. Jag hittade ju en mörkblå jacka då och var på jakt efter en sjal till men nu får den väl bli någon slags höstoutfit istället. Den grå mössan till hittade jag under sommaren så jakten på våroutfiten blev onekligen lite långdragen.. Har varit svårt att hitta någon sjal också eftersom jag varit lite osäker på exakt vad jag velat ha. Egentligen tänkte jag mig en fyrkantig sjal som jag kunde vika och få trekantig men när jag hittade den här idag så kändes den rätt. Den är stor och i rätt tunt material men förhoppningsvis lagom varm för höstväder. Och man kan ju faktiskt ha flera sjalar ;)



Kommentarer:
Postat av: Hanna

Jättefin! Betyder det att jag ska stryka sjal från önskelistan? ;)

2011-08-20 @ 10:19:03

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback