Min nya kompis

I onsdags när jag fyllde år fick jag pengar. För pengarna köpte jag häromdagen en ny kamera, en Canon Ixus 130. Ixusarna är bäst! Alla i min familj har en Ixus av någon modell. Jag har också en Ixus som jag fick för fem år sedan då jag tog studenten. Det är en Ixus 50 som dock har gjort sitt och nu snällt får lämna plats åt en betydligt fräschare Ixus. Så nu längtarlängtarlängtar jag tills det dimper ner en avi i mitt postfack där det står att jag får hämta ut min nya fiiina Ixus-kompis..!

Förutom att längta efter min kamera så snorar och hostar jag också idag. Jag är så pass hängig att jag faktiskt står över dagens föreläsning (vilket inte gör mig så jättemycket) och dagens boxträning (vilket däremot gör mig massor!). Jag hatar att vara sjuk. Vara trött och sängliggande, uttråkad och schleten. Får nog bli en dusch sen så jag åtminstone kan titta mig själv i spegeln utan att vilja dö. Men först blir det echinacea-te och världens bästa serie; Christine!






Kommentarer:
Postat av: Hanna

Den är ju supersnygg!!

2010-09-08 @ 21:27:46

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback