Maja goes 24!

Igår betedde jag mig som 4 år men fyllde faktiskt 24 år! Jag älskar att fylla år, hela dagen var jag alldeles spattig, hihi.. På morgonen fick jag skönsång och paket samt supergod frukost av fin-Hanna. Världens snyggaste kånkenrygga, en underbart skön och efterlängtad sjal, en superbra stavmixer och välbehövda pengar fick jag av familjen. På skolan sedan fick jag maaassa kramar. På posten fick jag fina kort och hela dagen fick jag fina sms, telefonsamtal och facebookhälsningar. På kvällen käkade Hannan och jag vegetarisk buffé på Hermans, sjukt gott! Efterätten blev kladdkaka på en bänk på Söder, mumma. Efter det blev det vin och öl på Underbara Bar med fantastiskt sällskap från klassen. Då fick jag också presenter..! En massa goda teer, choklad och grejer och så en jättevacker sjal. För att inte tala om det gulligaste kortet fullt med snyggingar på som Klara hade knåpat ihop, loved it! Hela dagen var verkligen en så himla bra och härlig födelsedag och jag blev alldeles varm i hjärtat av alla hälsningar jag fick och av alla som tog sig tid och delade dagen med mig. Sådant betyder allt för mig, tusen tack ♥


 
 
Födelsedagskort, familjepresenter, klassispresenter och Klaras fantastiska kort!


Kommentarer:
Postat av: Sandra

Åh, så ni var på Hermans! Jag vill gå dit!

2010-09-03 @ 16:31:22

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback