Grattis finaste systern! ♥

Grattis till världens finaste storasyster som fyller år idag! ♥ Sitter just nu i hennes lgh där det har sjungits, öppnats paket och ätits godfrukost. Ikväll blir det fortsatt firande med käk på Noodle House och troligtvis lite öl nånstans. Min plan med den här morgonen var även att springa runt sjöarna här men det reeegnar. Så jag tror jag står över faktiskt. Det var inget måste utan snarare att jag längtade efter att springa just runt sjöarna, så det är inte hela världen. Det innebär dock att jag inte har jättemkt att göra tills kl.10 då biblioteket på skolan öppnar och jag kan hämta ut min bok som jag ska läsa idag, för jag har inte med mig nåt annat plugg hit. Så det känns ju lite sådär halvslöseri med tid såhär en vecka innan tentan menmen, så får det väl bli då. Apropå träning så blev det iaf switch i måndags och afro aerobics igår och det kändes så otroligt mkt bättre än förra måndagen! Jag orkade betydligt mer. Så förhoppningsvis är det mesta av förkylningen borta ur kroppen nu, även om jag fortfarande snorar lite. Det var riktigt skönt att känna sig sådär stark i kroppen igen som jag ändå är van iaf. Ska fortsätta knarka echinaforcedroppar några dagar till så hoppas jag att jag är helt back on track sen.


Lyssnar på:
Hang With Me - Robyn
Love Kills - Robyn
None of Dem - Robyn


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback