Paris here we come!

Kom just på att jag ju har glömt att skriva här att jag ska till Paris? Cicci och jag började bli lite ressugna igen efter vårt Berlinäventyr vid den här tiden förra året, så hon började kolla runt lite på diverse resmål. Och eftersom hon är mästaren på att hitta billiga resor och billigt boende så slog vi för två veckor sedan till och bokade oss en Parisresa fredag-måndag i slutet av november..! Ska bli så sjukt härligt, jag längtar verkligen! Den här gången blir det dock inte bara Cecilian och jag utan vi har fått med oss våra karlar också. Eh ja.. det har jag väl inte heller nämnt här men jag har en karl. Världens finaste. Så är det. Paris here we come!

Och kallt får det för övrigt gärna vara i Paris för jag köpte äääntligen en riktig vinterjacka i helgen! Googlade "vinterjacka 2010" för några veckor sedan och fick upp en Didriksonsjacka som jag genast fastnade för. Måste vara första gången jag lyckats googla mig till en bra vinterjacka, hm.. Jag vet ju iofs inte än om den är bra men den var betydligt dyrare än vinterjackor som jag brukar köpa (och frysa i..), sjukt skön och snygg och den kändes bara så rätt så fort jag fick på mig den. Dessutom blev jag svettig efter typ två minuter med den på mig så det måste man väl ändå säga bådar gott? Jag känner mig redo för vintern, så bring it on bara!



Lyssnar på:
Får Jag - Säkert
Indestructible - Robyn


Kommentarer:
Postat av: Sandra

Och här tror man att man är uppdaterad för att man läser din blogg! ;)

2010-10-04 @ 22:41:22
Postat av: Mamsen

Åh så fin den är!! Den klarar alldeles säkert den värsta norrlandsvintern!kraaam

2010-10-07 @ 19:58:44

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback