Köphybris?

Det är ju så att man kan tro att jag fått köphybris med kamera, vinterjacka, Parisresa och allt vad det är men jag behövde faktiskt en ny mobiltelefon. Jag brukar inte köpa nya grejer förrän mina gamla är heeelt körda och verkligen inte fungerar längre men nu blev det ett litet undantag. Min nuvarande mobil fungerar visserligen fortfarande men den väljer däremot själv när och till vem den ska skicka smsen som jag skriver samt ringer upp personer mot min vilja hela tiden. Den är dessutom så dammig bakom skärmen att jag knappt ser vad jag gör och sjukt schleten - hälften av telefonen är svart och hälften silver eftersom jag tagit delar från två olika skal.. Börjar inte ni också tycka att det kanske var dags? Att det kanske faktiskt är okej att jag lagt en tusenlapp på en ny mobil? För mer än så kostade den inte och mer finesser än vad min gamla erbjöd behöver jag faktiskt inte. Men den här verkar lite snällare och är betydligt snyggare än min K700i, no offense gamle kompis. Nu längtar jag bara tills den dimper ner i postfacket, hihi...



Min nya kompis


Kommentarer:
Postat av: Mamsen

Superfin! Har länge tyckt du haft en sjukt sliten mobil så det var verkligen på tiden!! ...Känns det bättre nu ?... :-) P&K

2010-10-07 @ 20:28:54
Postat av: Susanne

Haha jaaaa det var på tiden! Men du den här är ju också hälften svart hälften silver...



Jag tror föresten vi har samma! Min heter Naite eller nåt i den stilen??? Ser ut att vara den. Min grönsilvriga var ju också sjukt sliten, hade inte vibrerat på ett år tex!! Kram

2010-10-07 @ 21:01:32
Postat av: Maja

Haha ja mamma, nu känns det bättre! :)



Haha sant Sussi, men den här ska ju vara hälften svart hälften silver, den andra var bara ihoppusslad ;P Jepp, det här är en Naite. Kul att höra att du också har en sån, då känns det som att den måste vara bra :)

Postat av: Hanna

Bra köp gumman! Blir glad för din skull. Kraam!

2010-10-07 @ 22:33:38

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback