2513

Det är minst sagt fullt upp just nu. Ett nytt moment är igång "Barn, ungdom och familj i det sociala arbetet". Eftersom jag antagligen vill jobba med barn på något sätt när jag är färdigutbildad så känns den här kursen väldigt spännande! Lite jobbigt bara att det är snuskigt mycket att göra. Ett grupparbete, en barnintervju (läskigt!) och en hemtenta ska vi klara av utöver de 2513 sidor (tack Elin för den uträkningen..) som vi ska hinna med att läsa. När vi inte är på alla föreläsningarna och mongis-PF-lektionerna som är inplanerade det vill säga. Nämnde jag att kursen är fyra veckor kort? Jeeez, de där på Sopis verkar tro att man inte har något liv alls utanför skolan.. Nu vet ni iaf, så bli inte förvånade om ni inte ser skymten av mig fram till den 16 november. Igår kväll blev det dock en paus för lite middag med några klasstjejer hemma hos Lisa. Vi gjorde Lisas berömda vegetariska lasagne, drack vin och åt glass. Himla trevlig kväll och goda grejer!

Apropå mat så ska jag ta och slänga ihop en paj nu för snart kommer D ♥


Kommentarer:
Postat av: Sandra

Oj, det är mycket litteratur på fyra veckor det! Barnintervjun kommer du i alla fall att klara galant. Fixar du Mulle så fixar du det där! :)

2010-10-27 @ 21:39:20

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback