Extra mysig mammahelg

I helgen har min mamma, världens finaste, varit här och hälsat på. Som alltid har det varit supermysigt och som alltid känns det tomt när hon åkt norrut igen. Hon, jag och Hanna har druckit och ätit gott, löst Melodikryss, shoppat, hälsat på finsläkt, gått på bio, promenerat runt Skeppsholmen m.m. Mamma var här senast i mars nångång och själv har jag bara hunnit hem till S-vall en endaste gång efter sommaren. Den här terminen är så fruktansvärt stressig och fullproppad med kurser och tentor att jag med största sannolikhet inte hinner hem nåt mer innan jul heller. Så då känns det ju liksom lite extra härligt och speciellt när mammsen kommer hit ♥

Imorgon får vi hemtentan till den här kursen så en vecka framöver ser man troligtvis inte skymten av mig överhuvudtaget. Bara så ni vet.



Finaste mamman och finaste storasystern i Kungsträdgården


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback