Jajamen!

Den här helgen har jag haft finbesök av Ninan och det har varit så himlahimla mysigt! Har blivit mycket skratt, chokladtårta och Rolandz. Valborg firade vi ihop med först middag här hemma innan vi åkte till Emma & Ekan i Hammarbyhöjden för lite allsång och 118 118-upplysningar. Sedan gjorde Nina aka White Cobra och jag aka Fiskmåsen Berns till stängning. Det var riktigt, riktigt kul och verkligen härligt att dansa så mycket som vi gjorde! Lite tvättstuga och chokladtårta på det sedan vid 04-snåret gjorde kvällen komplett ;) Men nu har hon åkt tillbaka norrut och det känns fasligt tomt måste jag säga.. Anna, Carl och Josef kom förbi och plockade upp henne här på morgonkvisten så då fick jag träffa dem en sväng vilket var jättekul och hundra år sedan sist. Men tomt blev det när de for.

Det var helgen det. Imorgon börjar sista momentet på denna tredje termin av min utbildning. Vi ska ha fältstudier och uppsatsskrivande de kommande fyra veckorna. Jag och Cicci ska vara på avdelningen för barn och unga i Sollentuna vilket känns otroligt bra men nu också rätt pirrigt. Hittills har jag mest bara varit tokpeppad och tyckt att det känns jättespännande men idag började jag plötsligt känna mig sjukt nervös..? Tur att man inte är ensammen iaf. Känns konstigt och faktiskt lite trist att man inte kommer vara på Sopis nå mer heller. Menmen, det blir nog bra. Nu ska jag gå ut i solen och leta kaniner.



Nina ♥ Josef


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback