Efterlängtat skivsläpp!

Jag är alldeles tokpirrig i magen! Imorgon är det äntligenäntligen dags. Jag hade fått mail från Bengans idag att de hade skickat iväg mina skivor. Min Rasmus Kellerman-cd och min Rasmus Kellerman-lp. Jag blir alldeles till mig när jag tänker på det! Har precis läst igenom alla låttexter på hans blogg och de är ju såå bra. Äntligen ska man få höra nytt igen med den vackraste rösten som finns. Jag har nog längtat mer än jag ens visste själv inser jag nu? Och kl.17 imorgon får jag se karln också. Då vankas det nämligen minispelning (och kanske lite signerande?) på Bengans. Det är jag också sjukt pirrig inför. Haha, jag är ju verkligen helt galen.. Men ni är väl vana vid det här laget. Jag minns precis hur det kändes senaste gången jag såg honom. Det var när jag stod alldeles framför honom på spelningen på Södra Teatern för ett tag sedan. Vilken lycka! Och vilket pirr. Helt underbart! Jag har saknat den känslan, men imorgon kl.17 så ses vi igen; Jag och Lyckan!


  
Några av alla gånger jag sett honom live med Tiger Lou, här 2004, 2005, 2009 och 2010


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback