Erotiska drömmar och morgonrufs

Det här med lugg är ju onekligen spännande. Jag har inte riktigt bestämt mig för om jag gillar det än eller ej dock. Men jag har väl inte riktigt vant mig än, ser så olik mig ut. Då är det iofs himla bra att det både går att ha luggen framme och att det går att trolla bort den. Sedan går det ju att ha den som den var imorse också men då blir jag nog arresterad skulle jag tro. Ni får väl avgöra själv av bilderna nedan.

Det har ju varit en rätt vild natt iofs så det kanske inte är så konstigt att jag såg ut sådär när jag vaknade. Jag drömde nämligen att jag hade sex med Rasmus Kellerman aka Tiger Lou inatt (!). Konstigt egentligen att det inte har hänt tidigare efter sju års besatthet, hmm.. Men blev en del prat om honom igår och när jag åkte från Lisa sent igår kväll så lyssnade jag på hans lugna låtar hela vägen hem så det var väl det som triggade det hela skulle jag tro. Är det lämpligt att skriva om sånt här på bloggen förresten? Äsch, ni får ju ändå inga smaskiga detaljer och jag har ju inte så mkt annat roligt att komma med så. Det var en väldigt verklig (och trevlig) dröm dock, så mycket kan jag säga. Och ni vet såna där plåster som man kan spraya på sår? Han hade en sån fast det blev en kondom när man sprayade på det. Jättekonstigt.. Fast kanske ganska praktiskt? Sen så är han ju gift också men i drömmen så hade det tydligen varit jobbigt ett tag mellan han och frugan så han bara satte ringen på höger ringfinger istället och så var det med det. Tänk vad enkelt det kan gå ibland. Den delen av drömmen triggades nog av annat dock, haha..

Nu måste jag gå till skolan fast jag inteinteinte alls har någon som helst lust! Vi hade ju tenta igår (vore ett under om jag inte klarade den) och jag tycker nog allt att man borde få en dag ledigt innan man kör igång med en ny kurs faktiskt. Jag har inte lust att göra något av nytta alls idag. Egentligen skulle jag nog helst bara vilja ligga kvar i sängen hela dagen, ända tills boxen ikväll. Blä. 


 
Morgonfrisyren vs Fixadfrisyren


Lyssnar på:
You Can't Say No To Me - Tiger Lou
Jag Kan Inte Skilja På - Melissa Horn
Better In Time - Leona Lewis


Kommentarer:
Postat av: Sandra

Oj! Kort. Fint! :) Du, jag såg nåt om Tiger Lou på P3 Live när jag valsade runt på deras hemsida. Men det har du säkert koll på?

2010-03-25 @ 14:35:53
Postat av: Sanna

Fint värre! Hutr ser din helg ut, någon tid över för fika eller vad som helst? Kramar!

2010-03-25 @ 14:49:24
Postat av: Jessica

LITE för mycket info kan jag tycka ;D men som sagt, har man inget annat kul att skriva om så ;)

Tyckte bild nr 2 var finast, kanske 1:an skulle gjort sig bättre om inte minen varit så galen ;D

2010-03-25 @ 17:45:20
Postat av: Maja

Sandra: Tack! Fast det är bara luggen som är kort, inte resten av håret även om det kanske ser så ut. Mjo, han var väl med på P3 live för nån vecka sedan men jag lyckades missa det, trots att jag blev tipsad..



Sanna: Tackar tackar! Har mamman här i helgen så det blir nog svårt tyvärr.. Men nångång snart!



Jessie: Haha tack, men jag är ju lite galen! ;D

Postat av: Sandra

Jag tänkte att det kanske var så men samtidigt att du kanske hade varit riktigt vågad! :P Fint i alla fall.

2010-03-27 @ 01:41:09

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback