S3a's finest!

Idag är det dags att skicka in det grupparbete som vi arbetat med de senaste fyra-fem veckorna. Vi har läst en sjupoängskurs i kvantitativa forskningsmetoder och den grupp som jag har ingått i har gjort en studie om gymnasieungdomars träningsvanor. Jag måste säga att jag har nog aldrig varit med om ett så trevligt och okomplicerat grupparbete. Det har verkligen fungerat toppenbra och smidigt och alla har verkligen dragit sitt strå till stacken. Och dessutom känner jag personligen att jag har lärt mig viktiga saker av mina kära klassisar, bl.a. att skriva mer konkret och utforma bättre meningar (inte för att det märks här kanske men..). Jag är ju annars Mästaren av Ordbajs men jag hoppas att den här nyvunna förmågan att ta bort onödigt tjafs i texter och inte skriva mer än nödvändigt inte är tillfällig utan faktiskt håller i sig framöver. I onsdags skrev vi iaf klart det sista på rapporten hemma hos Lisa och avslutade sedan med en tokagod linssoppa, väldans trevligt hade vi och gott var det. Det är ju för övrigt dessa finafina människor som ingår i det omtalade stafettlaget (+ en till som dock inte ingått i vår grupp och därmed inte är med på bild) så hur skulle det kunna gå annat än bra? Pluggandet är dock inte över än för på onsdag vankas det även salstenta i statistik, så det ska jag fortsätta lite med nu uppe i det sk tankerummet. Blir dock lite väl distraherad av utsikten ibland (man ser faktiskt älven även om det framgår lite dåligt på bilden..) men å andra sidan är väl kanske det rätt så förståeligt med tanke på att det mesta är roligare än att plugga statistik.


  
Jag, Klara & Katti, Katti & Lisa, utsikten


Kommentarer:
Postat av: Lisa

Fina bilder (alla tre såklart) och framför allt, fina motiv. =)


Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback