Färdigspruttet?

Jag skulle nog kunna äta hur många äpplen som helst. Jag älskar verkligen äpplen. Jag älskar frukt överlag men särskilt älskar jag äpplen. Röda äpplen. Två har det blivit idag.

Anyhow. Idag har jag varit fantastiskt seg och vaknade väl egentligen inte till förrän på afropasset vid kl.17. Eller ja, jag vaknade ju och gick till skolan. Där var jag rätt vaken men när jag kom hem segnade jag ihop igen, som en säck potatis. Långa stunder bara låg jag på sängen och gjorde absolut ingenting alls. Jag var inte alls deppig eller så, bara orkeslös. Och distraherad. Jag har nämligen haft ovanligt mycket tankar snurrandes omkring i huvudet idag. Det har varit väldigt mycket tankar om väldigt många olika saker så jag har som inte lyckats få någon ordning alls på dem. Så brukar det inte riktigt vara. Jag tänker mycket men oftast så kan jag sortera tankarna rätt bra ändå. Jag brukar vara rätt så rationell och kunna koppla bort, för stunden ovälkomna, tankar och koncentrera mig (iaf bättre än så här) på det jag faktiskt ska göra. Men idag vet jag inte riktigt vad felet var. Statistiktankarna hamnade iaf långt från mitt fokus vill jag lova, i skymundan av ungefär alla andra tankar. Inte helt okej kanske då det vankas tenta om en vecka. Men det ordnar sig, det gör det alltid. Som sagt så var träningen en redig väckarklocka. Det var ny dans på afron så man var ju så illa tvungen att skärpa till sig för att hålla ordning på armar och ben. Sjukt roligt var det och som alltid så gick man därifrån med ett stort leende på läpparna och med sprittande känslor i kroppen! Nu är det dock färdigsprittat (spruttet?) för idag för nu ska det drickas te och tittas på alltid lika fantastiskt roliga "Christine".


Lyssnar på:
Candle Burned Out - Shout Out Louds
Try Sleeping With A Broken Heart - Alicia Keys


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback