Måndag

Idag var ingen bra dag, det avgjorde jag efter att ha suttit i aulan i fem minuter. En överväldigande trötthet kom då plötsligt över mig. Det gjorde ont i hela mig och jag kände mig patetisk och dum samtidigt som jag visste att jag enbart hade mig själv att skylla. Så var starten på denna vecka. Tur att man har så bra vänner som omger en och lyfter en så pass mycket som nu går stunder som dessa. Känslan av meningslöshet följde mig hem och ner i sängen där jag låg tills det var middagsdags. Efter det var det dock äntligen dags för box med syster och det var verkligen precis vad jag behövde ikväll! Dessutom fick jag hela passet vara den som instruktören demonstrerade övningarna på vilket jag gillar, då känner jag mig lite extra duktig, hihi.. Nu ska jag krypa ner och läsa lite i min Mari Jungstedtbok som jag lånade på bibblan häromdagen, en mycket skön avslutning på en dag som denna.

Förresten så satt jag mitt emot Peter Jihde på t-banan från skolan idag. Han hade kryckor för han har väl slitit av hälsenan eller nåt?


Kommentarer:
Postat av: Hanna

Du var riktigt grym igår syster! Jag blir mer o mer imponerad av dina slag, börjar göra riktigt ont... Den här tisdagen blev mkt bra tack vare dig! Afron var skoj och bion riktigt bra. Alltid fint att va med dig. Nu ska jag krypa upp o sova. Trötter! Kram, kram!

2010-03-09 @ 21:55:51
Postat av: Lucic

Riktig analys angående Jihde. Men han kunde ändå agera toastmaster på Bagges och Wahlgrens jättepartaj...

2010-03-10 @ 22:26:15

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback