Godmorgon svordomar!

Jag har tidigare nämnt hur populärt Switchpasset på måndagkvällar på Eriksdal är och hur svårt det därför är att få plats på det. Imorse var det samma sak igen. Det var verkligen aaalldeles för tidigt på morgonen för alla fula ord som jag morrade ur mig från sängen medan jag, halvt medvetslös, försökte ringa och boka.. Nästan så jag borde ha tvättat munnen med tvål och vatten efteråt. Men hur det var så fick vi plats på passet, jag och Hanna. Så ikväll har vi kört ett stenhårt Switchpass och det var helt galet skönt att få ta ut sig så totalt. Och så spelade Billy (han som har passet) även "Brother Oh Brother" med herr Zelmerlöw, så då blev jag nästan överpepp i tre minuter.. Men nu är jag trötter så nu ska jag allt ta mig lite te och ett äpple och lägga mig i sängen med min ljudbok. Myyys!


Kommentarer:

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback