Sunnansjö ♥

Nu är jag tillbaka i Forsmon efter underbara dagar i Sunnansjö hos papsi och Leena. Det är verkligen härligt och avkopplande att vara där. Och det var första gången jag var där själv faktiskt och därmed även första gången jag sov själv däruppe. Men jag tog med mig Tusse som sällskap vilket kanske också var tur med tanke på att det i sovrummets ena hörn stod en råttfälla.. Sköna dagar har det varit iaf. Vi har tittat en massa VM-fotboll, promenerat, åkt fyrhjuling, letat björn, kört timmer, ätit och druckit gott, skrapat och oljat verandan, åkt båt och fiskat. Och så har jag sprungit ett par gånger och lekt med papsis nya kamera. Det summerar väl det hela tror jag. Himla mysigt har det varit! Hoppas på fler sköna dagar där i sommar. Men nu i helgen blir det annat mys för då ska mamma, Hanna och jag till Höga Kusten på minisemester, det ser jag fram emot!


  
Huset, Tusse & råttfällan och min fina papsi


Kommentarer:
Postat av: Sandra

Vilken modern råttfälla!

2010-06-17 @ 23:01:37

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback