Semester och 1-årskalas

Kvällspasset gick också alldeles utmärkt. Jag fick smeknamnet "Benlyftaren" och blev erbjuden en puss på handen, det ni. Men det var himlarns skönt med ledigt igår! Passade på att luncha med Anders och så vankades det 1-årskalas på Alnö efteråt för lille L. Sjukt söt och charmig liten en och otroligt social! Jag har bara träffat honom en gång och då var han liten bäbis men han var hur cool som helst och vi läste bok om Alfons och lekte med vattenkanna. Däremot åt jag kakor för ett helt kompani igår (jag fortsatte även efter kalaset..) så idag känns det som jag är tio kilo tyngre och har socker istället för blod i kroppen. Därför står träning på dagens schema men det blåser storm utomhus så frågan är om inte träningscykeln får ställa upp istället för springning. Fast det är ju inte särskilt skoj det, hm.. Jag försökte konstruera ett switchpass häromdagen. Det gick rätt okej, fick ihop 15 stationer tror jag men har inte kommit längre än så. De bör väl vara i en något så när smart ordningsföljd också så inte alla armövningar kommer efter varandra.. Haha, verkligen inte alls säkert att det blir något av det här men det är roligt att fiffilura lite kring det iaf.
 
   

 


Kommentarer:
Postat av: Hanna

Åh så söt han är! Du, det låter ju skitkul med eget switch. Provar gärna när jag kommer hem.. Är ju ett pass på mån 17.15 som hade varit perfa att gå på, men då slutar jag 17.30 såklart...tyyfiskt!

2010-06-12 @ 15:13:32

Ny kommentar:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback